Regulamin wydarzenia
Regulamin ogólny dla uczestników imprez motoryzacyjnych na terenie Zamku Tykocin w dniu 22.09.2024
Zgłoszenia na imprezę
1.Uczestnik imprezy zobowiązany jest do wypełnienia zgłoszenia na imprezę i podania wszystkich wymaganych w zgłoszeniu danych.
2. Jedna droga zgłoszenia auta to formularz pod adresem: http://autocafe.pl/?page_id=74
Obowiązki uczestnika
1. Samochody biorące udział w imprezie muszą posiadać aktualne badanie techniczne, ubezpieczenie OC i sprawną gaśnicę o ile organizator nie zniesie takiego obowiązku.
2.Uczestnik wysyłając formularz zgłoszeniowy oświadcza że zapoznał się z regulaminem ramowym imprezy i regulaminem uzupełniającym o ile organizator taki opublikował
3. Ograniczenie prędkości pojazdu na ternie imprezy to 5km/h
4. Uczestnik imprezy ma obowiązek wykonywania poleceń organizatorów pod rygorem opuszczenia imprezy.
5. Zgłaszający oświadcza, że auto jest bezpiecznie, w dobrym stanie technicznym i nie stanowi zagrożenia dla innych pojazdów, ludzi oraz obiektu.
6. Zakazane jest podczas imprezy wystawanie aut do sprzedaży bez zgłoszenia do organizatora.
Przykładowy przebieg imprezy
1. 10.30 Otwarcie obiektu dla aut
2. 11.00 Rozpoczęcie imprezy i otwarcie obiektu dla zwiedzających
3. Zgłoszone pojazdy po godzinie 12.30 nie będą już wpuszczane na teren zamku
4. 14.30 – po uprzednim zgłoszeniu organizatorom będzie można wyjechać autem z terenu imprezy
5. 17.00 zakończenie imprezy